onsdag 8 april 2009

Hur?

In på affären för att köpa fika till sonen, som ska ha med sig det till skolan i morgon. Påskpysseldag.

Väl inne i affären kom jag på att jag ändå skulle handla det vi behöver till middagen i morgon.

Smart att slippa åka till affären i morgon också liksom.

När jag kom hem och knatade in till sonen för att kramas godnatt frågade han vad jag hade köpt...

Gissa om jag varit duktig och handlat allt utom det jag åkte dit för?

Är det verkligen möjligt att vara så glömsk eller har cytostatikan gjort att några hjärnceller struntade i att återproduceras?

Eller nåt...

3 kommentarer:

A-K sa...

JAAAA, jag hade skyllt på cyto-hjärnan! Den får för allt jag glömmer eller strular till. Lite nytta ska man väl ha av den, eller hur?
Kram på dig!

Kamilla sa...

Jag håller med!! Min hjärna funkar oxå sämre nu med cytostatikan! Ingen tvekan om saken! Men har hört att även hjärnceller växer till sig igen :-)
Glad Påsk

Malin sa...

Fast jag har ju inte fått cellgifter på snart ett år... Men det är bra att ha det att skylla på i alla fall!

A-K och Kamilla - hoppas ni får en fin påskhelg! Kramar :)