tisdag 31 mars 2009

Men...

"Omställningsarbete", "stora besparingar", "indragningar", "ditt förslag är jättebra men...", "ditt förslag ser jag som en bra satsning men den kostar extra resurs".

Men men men men men men men men...

Mitt förslag?

Det är fasen inte mitt förslag egentligen, i styrdokumenten står att det är skolans skyldighet. Varje elevs rättighet...

Men, som vanligt handlar det inte om eleverna...
Bara på papperet!

Jag är ta mig fan skitarg.
Ska få "besked" efter onsdagens möte men jag har ju redan svaret.

Jag som såg ett mycket större antal elever lyckas i och med denna åtgärd...

SKIT!

5 kommentarer:

lisa sa...

...allt verkar vara sig likt.
Efter 45år i verksanheten förstår jag din frustation.
Lisa

Anonym sa...

Hittade hit via "Ulricas box of chocolate".

Är du frisk nu? *Hoppas*

Anonym sa...

Underbart att du är frisk, jag hoppas innerligt att det förblir så.

Kram

Malin sa...

Ja Lisa, visst blir man frustrerad. Efter 45 år har ju du flera ryggsäckar av erfarenhet!

Anne, välkommen hit!

Kram :)

Anonym sa...

bra start