fredag 27 mars 2009

Jag borde skämmas!

Skämmas för att jag inte har länkat till Lysande Utsikters hemsida. Det kan ju finns många därute som behöver/vill gå kurser i UGL, ledarskap, coaching, säljhinder och andra prylar men inte hittat dit ännu...

Varför ska ni inte få möjligheten att få det bästa?
Jag är väl medveten om att jag gör reklam för dem, vilket egentligen inte behövs då de är överhopade med kunder... men vad gör man inte för er skull?! :)

Dessutom måste jag ta chansen att berätta att igår firade de 10-årsjubileum och systeryster såklart var på plats för massa tok, massa mat och massa trevliga människor. Klicka här och kolla in deras hemsida! Jag är stolt över min storebror, han har åstadkommit mycket!

Däremot är jag inte så stolt över min frisyr ... det är stört omöjligt att göra nåt snyggt av eländet. Ialla fall för mig. För att få någon ordning på eländet så krävde det en massa gegga och en halv sprayflaska. Snacka om stelt hår...





















Nu dags för besök på vårdcentralen för gissa om jag har fått urinvägsinfektion IGEN? Sabla skit - ballbotten - och apropå ball så kan jag nog lägga till ett e och skylla på den. Jag tror att om jag inte vill ha fler infektioner i pisseriet så är det slut med ballbesök alltså....

INGEN SOM KAN HJÄLPA MIIIIIIG???

5 kommentarer:

Anonym sa...

Avhållsamhet! Jajamänsan!!! ;)

Monne råder; Drick Citronvatten och/eller tranbärsdryck i förebyggande...

Apoteket råder;
Håll dig inte. Då blir bakterierna kvar i blåsan längre och får dessutom mer näring att växa i.


Kissa alltid efter bad och samlag.
Töm blåsan helt när du kissar.
Torka rätt. Kvinnor och flickor ska alltid torka framifrån och bakåt när de varit på
toaletten för att undvika att tarmbakterier kommer i närheten av urinröret.
Duscha i stället för att bada. Och om du redan dragit på dig en urinvägsinfektion, undvik även utomhusbad och poolbad tills besvären klingat av.
Tvätta inte underlivet överdrivet mycket
Håll underlivet varmt.

Jaaa vad säger man...


krya på sig
Kram

A-K sa...

Okej, dax för en dum fråga....

Hur vet du att du har urinvägsinfektion? Vet man det automatiskt eller vilka symptom får man??

Och du, jag är grymt avis på ditt barr! Kram A-K

cpmamman sa...

Så du har hittat till Sverige igen! Hoppas ni haft det fint. Ska läsa ikapp i bloggen :)

Tack för titten hos mig & Tekla! Trevlig helg

www.metrobloggen.se/sanbo sa...

Lär dig pissa innan, under och efter ballekalaset så ska du se att den där lilla urinblåsan snart mår bättre =)

Malin sa...

Nu dricker jag tranbärsdryck varje morgon, Monne och jag pinkar när jag behöver...Har alltid pinkat efter samlag och torkar mig brukligt, hrm. Tror bara att min kropp är lite vek just nu på grund av herceptinet.

A-K, man blir grymt pissnödig, springer på toa hela tiden och sista dropparna gör så jävla ont. Man kan få blod i urinen och ont i njurarna/magen. Att ha hår överallt igen är både lycka och helvete....

Sandra, jag gillar inte kiss-och bajssex så jag vägrar pinka under själva samlaget...

Kram på er alla! :)