lördag 14 februari 2009

Galningen hälsar på...

















Min vän Anneli snodde datorn, mutade mig (jag menar tvingade mig) att lägga in följande rader... Allt som låter konstigt är jag inte delaktig i (typ allt).

Alla hjärtans dag
Tillbringade jag med min bästa vän och hennes sambo. Middag med ett förälskat par och det gick faktiskt bra....=) Kände mig inte som tredje hjulet..haha! Vi har ätit så mycket gott så vi fick inte i oss efterrätten....kommer nog i morgon o tar den.
Just nu sitter Malin och jag o dricker vin, lyssnar på meat loaf och pratar gamla minnen om hur mycket tok vi har varit med om. Allt från att ha hoppat i soffor till paradise by the dashboard light med meat loaf o då var vi inte Malin, Anneli eller Pernilla utan våra "alias" som vi kallar Angela, Marion och Pamela. Vi kunde alltid skylla på dom om vi gjorde nåt dumt på krogen....hehe!
Ja som sagt jag har haft en väldigt trevlig alla hjärtans dag hos min vän med familj och nu ska vi på krogen...inte Malin o Anneli alltså....vi har lagt oss. Det är Angela o Marion som ska ut...
puss!



Jesus... ska ta ifrån henne vinet på en gång..

Förutom Meat Loaf har vi också kört med lite peppmusik... Anneli håller på att göra sig av med ett pucko (kanske snäll ibland men det säger jag bara för att vara snäll) och i sådana lägen krävs det massa styrka - bra med låtar som hjälper till. Kameran gjorde inte som jag ville men jag tror ni kan urskilja vad som står.









Faktum är att vi inte har tid att sitta här längre för nu ska ut och svänga våra lurviga! Tjohhhoooo!

5 kommentarer:

Malin sa...

fasen vad blek jag är... Angela är brun ju. Fast när jag kommer hem från thailand kommer hon se ut som en fis =)

www.metrobloggen.se/sanbo sa...

Åh jesus vilka ärtiga damer då!!
Anneli verkar ha haft det väldigt trevligt tillsammans med dig och Royne =) HOHOHO!
Hooppas kvällen var skoj! Puss

anna of sweden sa...

Hoppas att Angela och Marion hade en kul kväll.
Mimla bra med pseudonymer ibland! :D

Malin sa...

Sandra, "ärtiga damer"? Blir tvungen att dänga dig då vi ses. Vi är två unga och snygga pinglor ju..!

Anna, Vi slapp plocka fram Angela och Marion för vi var så himla lugna och fina... ;)Men visst har det varit bra att kunna åberopa aliaset Marion vid vissa tillfällen i unga år... :)

Kramar!

Lallis - liv och leverne sa...

Fina ni är!:)
Och vilken mysig dag!
kram Lallis