onsdag 25 februari 2009

Att resa...

Ok, förstå att detta känns lite skrämmande. Hösten 2007 bokade vi en resa till Thailand för hela familjen. Så hittade jag min helvetes knöl… i stället för Thailand blev det operationer, cellgifter och strålning. Smärta, ångest och fy fan helt enkelt.

Denna gång har jag känt att jag inte riktigt vågat tro på att vi ska komma iväg… att POFF så kommer det att dyka upp nån jäkla knöl och VIPS så är cirkusen i full gång igen. Fast värre denna gång för det skulle betyda spridning och… ja jag tänker inte ens börja de tankarna igen. Väck med dem!

Så nu sitter jag här, har börjat packa lite men tvekar… fast jag vet att jag inte borde… men jag är inte alltid stark och duktig. Ibland är jag en liten ynklig tjej som behöver bli kramad och övertalad… ”Det kommer att gå bra” liksom…

Behandling i morgon, vilket betyder en paddardag då jag inte orkar något alls.

Mot Arlanda på fredag och på lördag lyfter vi.

Så just precis NU tänker jag ta mig i kragen och packa!
Bikini och flipflops…

Önskar att alla som ville kunde åka på en riktig slapparresa – gudarna ska vet att många behöver det!

Tro om jag kommer att våga prata med grannen innan vi åker?

8 kommentarer:

cpmamman sa...

Kan bara, efter några minuter, säga detsamma :)

Njut av Thailandsresan. Låter ljuvligt. Ska titta in hit fler gånger. Kram!

Mrs. S sa...

Packa på och njut! Hoppas, hoppas att du pratar med grannen... ;-)

Isabelle sa...

Det kommer att gå bra... *pepp*

Ska tänka på dig i morgon men ännu mer ska jag tänka på dig när du njuter av sol, hav och drinkar.
Kram.

HAGENS VITA VARDAG sa...

Ha det så suuuuperskönt nu och bara njut! Tänk inte, fundera inte, VA bara, bara Malin!
Låter skitenkelt och de är det ju inte = / men försök..
Ska tänka på dig om några dagar när du sitter där i solen med härliga paraplydrinkar och bara är.. = )
Kram kram Anna

A-K sa...

Åh, vad jag unnar dig att åka iväg och njuuuuuta! Efter såna där helvetesbehandlingar borde det vara lag på att få lov att resa iväg med sina nära och kära.

Kram på dig och ha en trevlig packning och... resa - om vi inte hörs av på bloggarna innan du reser alltså! A-K

Lallis - liv och leverne sa...

Men vad spännande, vännen.
Det kommer att gå jättebra och NJUT.
Det är liksom som gjort för just dig denna resan just nu. Det vet jag:)

Malin sa...

Jag kommer verkligen att ta vara på närheten till familjen, lugnet och värmen. Stor tid lär jag tillbringa med att andas genom en snorkel och ha rumpan i vädret! :)

Tack alla och kram på er!

Anonym sa...

När åker du????

Ha det underbart. Kommer att sakna dina inlägg!

KRAM!