söndag 18 januari 2009

Vem försöker jag lura?

Helt klart mig själv...

Men tänker jag efter så känner jag mig själv och vet så väl att jag inte ska ha något löshår. Har ju väldigt svårt för att inte vara mig själv så hur skulle jag klara en massa fakehår? Har läst på lite och nästan alla klagar på trassel och på att håret går av och bara tanken på att håret måste ta ännu mer tid än nu får mig att rysa av avsmak.

Nä, så jag skiter i löshåret.
Skippar att komma hem från Thailand brun som en pepparkaka och långt vackert hår.

Kommer hem som mig själv.

4 kommentarer:

A-K sa...

Nä, kom hem från Thailand pepparkaksbrun och så fin som du är nu!
Löshåret kan jag stå för, för ett tag! Min nedräkning har börjat ang håravfallet. Kram på dig A-K

Anonym sa...

Håller med A-K, kom hem pepparkaksbrun o utvilad, men laddad med massor av positiv energi o minnen att ta fram då det är lite tungt!
På lördag ska jag o kolla peruk. Hoppas på många skratt..
Kramar till dig

anna of sweden sa...

Ja, kom hem som DU!
Det är det bästa.
När är det ni reser?

Malin sa...

A-K, tack. Tiden utan hår är inte rolig men man får göra det bästa av det. Se det som ännu en erfarenhet även fast det suger som bara den!

Monne, tack du med och ja, du lär skratta när du testar. Sorgligt och roligt på samma gång.

Anna, ska komma hem som mig själv :) Vi åker inte förrän den 28 februari. Längtar!

Kram till er!