fredag 2 januari 2009

Rösta på bästa frisyren...

... och glöm inte att jag HATAR kort hår... Att bli tvungen att ha ollonskalle när man gör det har varit lärorikt och jag överlever med kort hår. Faktiskt.

Som Helén berättade; "Malin, jag träffade en tjej som tyckte att du var så snygg i kort hår. Då sa jag; ja men säg inte det till henne för då dödar hon dig..."

Dödar ju ingen men nog blixtrar det till i ögonen vid en sådan komplimang. Förstår att folk inte tycker lika som jag men tur är det väl att ni röstar anonymt ;)

Jag vet vad jag vill ha för frisyr men det ska bli roligt att se vad ni tycker!Bortse från trötta och slitna fejan på vissa kort och kolla in barret... :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men... du är ju apsnygg i alla ... ju. Allra snyggast på nummer 5, för det är bara på den bilden man ser ditt ansikte ordentligt!

Och allra "ful-snyggast" är du på 6... *fniss* Den är ju bara to-die-for!

Men jag röstar på nummer......

ja, ute i kanten får du se....

:-D

Och det är klart att man säger att man var nunna om barnen frågar. Men saningen är låååångt från densamma. Tur att man inte kan färdas bakåt i tiden! *haha*

A-K sa...

Haha du är ju SÅ cool i afrobollen! Men det är klart att det är samma gamla Malin på kort nr 2. Fast varför ska man köra på samma gamla? Det är ju tråkigt =)
Kram!

Isabelle sa...

Tjena tjejen! Hittade hit via facebook :) Kul!

Jag tycker du är skitsnygg på bild ett men jag röstar på tvåan för jag vet vad det betyder. Jag längtar ihjäl mig efter mitt långa hår. Folk får säga att det är snyggt med kort hur mycket som helst, jag tror dom ändå inte ;)

Kram!

anna of sweden sa...

Nu har jag haft tid att läsa tillbaka i din blogg. Fy sjutton vilken resa. Men jag slås av ditt goda humör och härliga humor som verkar finnas nära hela tiden.

Nu önskar jag dig ett riktigt Starkt Nytt År! Stor kram från Philadelphia!

PS Frisyr nummer är förresten "fräsig" värre! :D

Malin sa...

Jupp - haha apsnygg - tack och jag gillar också afrofrillan!

A-K - hmm... säg inte att DU vågade rösta på korthåriga skallen? När ses vi nästa gång? ;)

Isabelle - du förståååååår tack tack tack :)

Anna - du är lurig du... Tack för fina ord och önskningar!

Anonym sa...

1,2 & 5. 1 & 5 får faktiskt ditt ansikte att se öppnare och gladare ut! Du passar faktiskt i kort hår...
;0)
Kram Johanna

Helén sa...

Snygging!! Ja givetvis är det ju nr ? som är snyggast...