lördag 3 januari 2009

Hårförlängning

Funderar allvarligt på hårförlängning...

Inte innan våra tre veckor i Thailand dock... kan kanske göra det precis innan vi åker hem därifrån. Billigare där.

Så kommer jag hem brunbränd som en pepparkaka och med lååångt hår. Känns ju inte helt fel efter året som

- Ollonskalle
- Stig-Helmer look alike

Och ja, insidan är viktigast men om jag uttrycker mig såhär; Efter över ett år i sällskap med minsta skrymsle i min hjärna... som varit överfallande, undersökande, insiktsbombarderande och då jag varit helt utan chans att komma undan detta - absolut utvecklande - men fan så skrämmande - så tänker jag vara totalt fixerad vid mitt hår ett tag!

Ibland blir jag bara så less på att upptäcka skrymslen jag inte visste fanns...

1 kommentar:

Unknown sa...

wholesalewigsonline.com rekommenderar .. Jag köpte själv en hel del EUROPEISKT ÄKTA LÖSHÅR hårförlängning, löshå, SILICONTRÄNS TEJP HÅRFÖRLÄNGNING,peruker från wholesalewigsonline.com Jag fick mitt hår så fort och det är absolut den mjukaste, vackraste hår jag någonsin sett är det alltid smidigt och förtjusande, är kvaliteten på håret underbara, detta hår awesome! håret var enkel att underhålla och jag älskar den naturliga looken av det jag fick massor av komplimanger! utmärkt kvalitet och hållbarhet, är det lätt att arbeta med och upprätthålla