tisdag 6 januari 2009

Hjälp!

Jag börjar ju jobba i morgon!
NU insåg jag det... och efter att ha varit sjukskriven i hmm... få se... i 15 månader så känns det lite märkligt.

Måste förbereda saker, vad ska jag ha på mig? Vad ska jag ha med mig? När måste jag kliva upp? Ställa väckarn, eller två för jag får nog ställa en i hallen så jag verkligen tar mig ur sängen. Brukar finnas risk för att jag somnar om. Ju.

Hoppsan, har ju inga elever längre... tro vad jag ska göra? Tro vilken tid jag ska börja? Snacka om att ha koll...

Men det känns helt ok.
Det blir liksom - tillbaka till verkligheten!
Här kommer jag!
(Äntligen)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du haft en underbar dag! Kram Monne, cancertjejer.
PS Jag håller med dig, föredrar långt hår så jag röstar på 2an, tror jag det var... :)

Anonym sa...

Läste precis dina inlägg om "bölden"... Fan va jag känner igen mig!! Känner jag efter tillräckligt mycket så har jag cancer i hela kroppen. Plötsligt kommer alla besvär från cancer! Ingen vanlig huvudvärk här inte!

Kram Johanna

Isabelle sa...

Stort lycka till!
Och du. Ta det lugnt!
Kram.

Malin sa...

Tack Monne - roligt att "se" dig här. Kram :)

Johanna - ja, jag vet :) Är du sådan att om mensen är försenad typ 3 minuter så är du gravid oxå? Kram

Isabelle - Tack och kram!