måndag 1 december 2008

Giv Mig Styrka

Det har tillkommit en del saker;

- en halv karta cider borta
- en halv kartong rödvin också puts väck...

Skriver puts väck eftersom Elin inte har en aning om hur spriten försvunnit. Men hon hade ju heller ingen aning om att hallen var delvis sönderslagen. Verkar som om hon har suttit i en garderob med öronproppar hela helgen! Märks det att jag fortfarande är arg? Grrrrrrrr

Märkte dessutom att något inte stämde i Max rum. Lampan var flyttad från fönstret och fönstret var inte ordentligt stängt. På gardinen var det något klet. Jag tittade ut och i snön nedanför var det spår av stora skor OCH - LÄS NOGA NU - ett gäng av mina bindor utspridda runt buskarna. (Jag är iofs grymt tacksam över att de inte var använda...)

Gode Gud Giv Mig Styrka

1 kommentar:

www.metrobloggen.se/sanbo sa...

Hahahaha! Åh herregud! kan inte annat än skratta, förstår verkligen din frustration och ilska,verkligen! Men jag kan inte fatta att hon inte är mer diskret! Ok, om det är 33:e gången så är straffet givetvis på sin plats ;-)Gode gud, giv dig styrka! Puss
P.s var bindorna i platsförpackning eller låg de löst?
Kan tänka mig synen...