söndag 23 november 2008

Huggorm

Mina nära och kära upplever mig som bitsk
Har hört om fler som upplevs så efter att ha haft snoppoga
Funderar över varför men tycker inte att det krävs så
mycket tankeverksamhet egentligen

Det räcker med att jag har haft snoppoga
Och genomgått ett helvete
Och fortfarande behandlas för det

Fast vem vill vara bitsk för det
Så jag kommer att tänka på det
försöka se till att jag är snäll och trevlig
bara vara bitsk när det verkligen behövs

Har också hört om flera som varit sugna att kommentera på bloggen
Men inte gjort det av olika skäl
Jag har tagit bort nån grej så nu är det lättare att kommentera
Helt ok att vara anonym, vet ni

Kommentera vilt, tipsa om bra böcker, filmer och goda recept
Ja, skriv vad ni vill för nu är denna blogg öppen för det mesta
För tusan, skriv av er det ni behöver
Särskilt om ni känner er bitska

Kolla skillnaden på bitsk/snäll;




Gissa vilken bild som visar vilket humör... ;)

3 kommentarer:

Helén sa...

Huggorm? He he he!!!

www.metrobloggen.se/sanbo sa...

HAHA! Du är dig lik! Vem fan är det som säger att du är bitter? då ska den personen på en timme tillsammans med mig, så den komer på andra tankar sen! Man kan aldrig kalla dig bitter, du är ju den jag känner som är minst bitter!!! jag tror du är den sista som skulle kunna vara det, med tanke på allt du gått igenom...SÅ OM MAN VILL SMAKA PÅ BITTERHET SÅ WELCOME ;-)
JAG LÄNGTAR efter dej!

Anonym sa...

Tja!
Länge sen jag skrev nått, dessutom länge sen jag läste. som vanligt kan jag inte slita mig innan jag läsat allt du skrivit sen förra gången:-) Du är helt otroligt rolig, intressant, knasig och helskön!!! Bitsk? Bitter? Nä, inte i mina ögon i alla fall!!
Kram / Jonas
Ha! nu slipper jag trassla med login o lösen ock skit! Står ändå för vad jag skriver:-)
(lite rädd är jag nog:-)