fredag 7 november 2008

Bokat

För över ett år sedan hade vi bokat resa till Thailand och jag mitt spån trodde inte att vi skulle behöva avboka. Trodde väl att snoppogan skulle vänta på mig… Helt rätt i och för sig men förmodligen i tokutökad version… lite här och där i hela kroppen och med möjlighet till överlevnad en hel massa minimerad rent procentuellt. En snabbväxande och elaksombaradencancer låter man inte vänta på behandling.

Så avbokning skedde
Ja, mycket var det som blev avbokat
på grund av snoppogan
när jag tänker efter
Saker som jag drömmer om
Gråter över
Ber om
Längtar efter

Men mest av allt är jag lycklig över att jag fick behandling.
Livet är viktigast
Det andra kan lösas

Resan får jag uppleva
Kärleken kom hem igår
sa att den 28 februari åker vi
Tre (3!) veckor i Thailand
blir det

Jag längtar och är lycklig!

Nu dags att återvända till vardagen
Hänga tvätten och sedan släpa fram dammsugaren
Städa toaletten
Bläää

1 kommentar:

A-K sa...

Åååå va härligt!! Inte att städa toaletten alltså...