måndag 13 oktober 2008

Nämen det går ju inte!

Nämen det här går ju inte. Sluta skriva på bloggen när så mycket fortfarande händer? Måste hur som helst skriva ännu ett inlägg och jag hoppas ändå att det blir det sista. Ska jagvara ärlig så har jag många gånger satt mig ned och skrivit innan jag har kommit på att ”Nä, just ja… skriver ju inte längre för bloggen”. Tomt har det varit men det är ju så med vanor, det blir tomt efter dem. Skit samma vad det gäller.

På något vis definierar jag mitt liv före och efter snoppogan, vilket kanske är ganska logiskt. Nu har jag dessutom börjat tänka ”före och efter Alfta”. I Alfta hände massor och därefter har det fortsatt att hända. Det händer så mycket och allt händer i min skalle, får be tankarna ta kölapp och sätta sig i väntrummet för jag hinner inte riktigt med.

Jag har ett par funderingar, som jag tänker lägga in. De känns viktiga för mig att få med i bloggen. Den första kommer idag… eller kanske i morgon… om jag nu inte hinner ändra mig igen förstås.

Inga kommentarer: