måndag 15 september 2008

Måndag

Zzzz… ska försöka klara av att skriva något informerande men oj vad trött jag är. Vilken dag. Fantastiskt underbart med all god mat, alla trevliga och konstiga människor. Omgivningen är vacker dessutom. Det har varit ett späckat schema och hittills har vi gympat i varmbad, slappnat av i varmbad, gått med stavar runt en vacker sjö, samtalat i grupp under ledning, haft kostinformation och … hmm ja jag minns inget mer, tror att det var allt… fast det räcker ju. Har inte haft många lediga minuter idag, i morgon har vi någon timme ledig på eftermiddagen i alla fall.

Måste gå och koja. Får ju släpa med mig datorn ut i dagrummet eftersom det trådlösa inte når till mitt rum. Till och med här hoppar Internet av och på hela tiden. För trött för att bry mig.

Hörs en annan dag, kanske i morgon om jag inte är ännu tröttare då.

Inga kommentarer: