onsdag 17 september 2008

"Åh håhååå"

Klappa klappa klappa hela armen, knyt näven och banka under nyckelbenet, aj sablar kan ju inte banka där jag har venporten. Banka vidare, böja bända vrida på alla kroppsdelar. Tänja, vicka, snurra skalle knaka läskigt men ingen fara… Så gjorde vi i morse och jag förstår att beskrivningen gör det hela glasklart. Vi väckte kroppen som kineserna gör… eller var det koreanerna? Skit samma funkade gjorde det så det ska jag fortsätta med. Sedan har vi hunnit med att skapa lite mer balans i livet, krävs massa jobb ska ni veta. Tränade mer styrketräning och nu har jag blivit vän med bollen, såg nog ut som värsta bollrullerskan för gammal tant haltade förbi och sa ”Åh håhååååå” imponerat. Man får ta till sig vad 80-åriga tanter ”Åh håhååar” om man ska känna sig duktig. Till saken hör att det enda tanten orkade var att hålla sjukgymnasten i händerna och kliva upp och ner på en bräda 5 gånger. Jag sa inte ”Åh håhååå” då… men jag är kanske en elak människa…

Efter middagen gick jag och en annan deltagare på prommis och oj vilken fart hon hade. På gränsen till att springa i över en timme, svetten rann så jag fick duscha för andra gången idag. Nu har vi kollat på Idol och jisses vilka toka som ställer upp. Stackars stackars människor som inte har någon självinsikt. Någon som såg ryskan?

Mår toppen idag, lite trött fortfarande men det tunga har vänt och jag känner mig lätt som en fjäril – typ. Suger i mig allt som en svamp och njuter av att lära mig.

Äter fortfarande som en häst.

Gonatt

2 kommentarer:

A-K sa...

Det låter som att du är på värsta tränings campen! Väntar mig att se dig längst fram på mina pass framöver! =)
Kram på dig!

Malin sa...

:) Nä, så farligt har det inte varit och vänta dig inte att se mig på några hoppa och studsa pass eller på nån spinning. Det ena gör mig yr och det andra får man ont i puppan av ;) För mig räcker det med prommisar och lite styrketräning. Utöver den mest naturliga träningen då... =) Kram A-K, hoppas vi ses snart. Vi får boka in nåt framöver!