torsdag 3 april 2008

Torsdag

Onsdag igår… sov nästan hela dagen och var så slut i benen att jag nästan uppfann ett sätt att pinka på utan att gå på toa… nästan…

Matlusten är borta men jag tvingar i mig i alla fall, känner ju fortfarande smak och det betyder massor. Vid middagen igår åt vi fisk och Elins kommentar var obetalbar ”Till lunch fick vi fisk på skolan och nu äter vi fisk igen… snacka om att jag kommer att vara smart i morgon”. Hahaha!

Igår kväll kom myrkrypningarna i benen. Senare kom också värken i ben och bäcken och tillsammans med det faktum att jag med jämna mellanrum vaknar för att jag håller på att drunkna i mitt eget svett… nästan i alla fall… så har jag sovit lite dåligt. Lycka är ändå när värktabletter hjälper mot värk och det gjorde de.

Så summa kardemumma så är allt rätt så bra – lycka är fantastiskt!

Oj, varit vaken en hel timme… kroppen blev trött… dags att snarka en stund igen.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Gumsan, jag ligger och slumrar lite då och då i förkylning, vilket inte kan jämföras med vad du går igenom, men jag tänkte berätta att du vet väl att sömn gör en vackrare. Så vi sover lite till tycker jag så blir vi oslagbara och ser ut som andra toppkandidater vid 70 års ålder... puss på dig

Angela sa...

hej vännen,
tänker på dig och håller tummarna för att du ska må så bra de går!!! har varit på Ica o terrat Britta efter eran förlust....=) kanske du ska spela med mig nästa gång, asgarv!!! Längtar tills vi träffas!!
Puss o kram!!!!!

Unknown sa...

Men alltså, tänk att de inte fattar att vi låter dom vinna några gånger, så att de riktigt fastnar i spelet. Sen slår vi till och sänker dom. Dom kommer inte att fatta vad som hänt! Ja, vad säger du? Ska vi loosa en gång till eller är det dags att sätta dom på plats? :)
Tänker på dig gumsan! Och jag är inte den enda. Många från skolan hälsar. Jag får snart sätta upp en lista där de kan skriva under. Jag kan väl inte komma ihåg alla namn heller...
Massor av kramar