lördag 9 februari 2008

Sjukhus

Hmm… hade planerat att kasta lite skit på Katta nu men jag har ångrat mig. Jag vet ju att hon har enormt dåligt samvete fast hon inte ska ha det! Inget är hennes fel! Dessutom så hittade Royne en påse med salta fiskar på dörren när han kom hem så skulle någon skuld ha fallit på henne så är den som bortblåst nu… Royne älskar salta fiskar…

Förklaring: Jag ligger inne på Sundsvalls sjukhus eftersom jag fick feber igår eftermiddag. Jag blir kvar några dagar då min kropp är i avsaknad av vita blodkroppar. Det betyder att jag är väldigt mottaglig för infektioner av olika slag och då behåller de mig här tills värdena har blivit bättre. Kattas inblandning är inte bekräftad men jag tillbringade två dagar med henne och sen blev hon kraftigt förkyld och fick feber. Kan ha smittats av henne ELLER av någon helt annan på något ställe jag har varit och andats in dumma baskelusker.

Fast i onsdags när Katta och jag var i Birsta så var det ett gäng killar som glodde på min ollonskalle, vilket jag tolkade som att de trodde att jag var lesbisk… Jaja, Max pappa kommentar om min ollonskalle var ”fan du ser ju ut som en snygg läbba”… så jag sa till Katta ”Kolla vad killarna glor, de tror nog att vi är läbbor” vilket Katta höll med om samtidigt som hon eldigt kramade mig…

Hur som helst saknar jag min familj, vill vara hemma och njuta av helgen. Men jag har det bra, äter massor och blir enormt uppassad. Jag får antibiotika genom dropp och febern är borta. Jag är bara lite trött och har lite ont i kroppen. Dagen har runnit iväg med besök från Royne och Max och efter det kom storebror fullastad med godsaker.
Så jag har haft en fin dag idag! Hoppas ni har haft det med! :)

4 kommentarer:

Linda sa...

Älskade vän ,,,blev rädd när du skriver att du är på sjukhus,,,,(
ligga och pressa godis är väl kanske inte helt fel ..fast bättre hemma i soffan med dom man älskar..krya på dig tänker varje dag på dig..kram

www.metrobloggen.se/sanbo sa...

Tjenis Penis!

Jag har ett litet tips till en gammal eländing som dej!! Se filmen little miss sunshine, jag sätter flera tusen på att det kommer att bli en av dina top tio Malin!! så underbart jävla bra film som har verkligen ALLT!!!! du måste se den, man blir så varm i hjärtat!!! sen en låt oxå Yves La Rock med låten rise up! Lite pepplåt!!!! Saknar dig massor!!! PUSS

Unknown sa...

Jag tror nog att killarna tittade för att ni var såååå himla snygg och inte med en förutfattad mening om vilket kön ni gillade.... :))
Samtidigt vet jag att det kan vara flera typer av erbjudanden som kommer vare sig man är lebb, gillar viss typ av sex... eller ja vad du vill, du kommer väl ihåg när vi var på krogen här uppe (hihihi) man ska aldrig sluta förvånas, njut i fulla drag att ni får uppmärksamhet vilken sort det än är...
Oj, ligga på sjukhus är ju ingen topp 10 höjdare, låg själv där i höstas med Simon och det var tur det fanns sällskapsrum med tv-spel, internet och massa andra saker som gjorde att dagarna blev rätt nice. Orkar du läsa böcker nu, så kan jag tipsa om Stig Larssons samling, men den har du säkert redan läst. Camilla Läckbergs böcker är rätt bra läsning också. Hur som helst Malla Balla måste du sköta om dig, lura baciller och basilusker, om du vill känna dig som en popstjärna, fäst ett munskdd när du är ute på gatorna och känn dig som en kvinnlig Michael Jackson, du har soulen i blodet och dansen i benen (hahahaha). PUSS OCH KRAM

Mary sa...

Ser att du har det bra ändå trots bacillerna. Ja ibland måste man trotsa dom små jävlarna för att känna att man lever och känna livsglädje. För utan vänner och anhöriga så skulle inte livet vara så kul eller hur. Min Dennis 12 år snart, sa igår kväll när jag hade varit på spinning. (Går 3ggr/v). "men mamma varför spinner du för? Din mage blir ju aldrig mindre" Jaha....va säger man då? Jag skrattade :)
Kramis på dig och ha de bra!