onsdag 17 oktober 2007

Första....

hoho kan de fungera?

4 kommentarer:

Unknown sa...

:-*

Anna sa...

Hej min ängel
ÄNTLIGEN. .....(missförstå mig rätt Malin)får jag stötta, hjälpa och ta hand om dig! så som du gjorde med mig under hela vår studietid. Du är en ängel och såna klarar sig alltid!!!! Om jag får vill jag gärna vara ditt stora stöd genom denna resa. Jag kommer ringa var så säker( kanske inte lika mycket som när vi läste på Mu, för då blir nog Royne tokigt på mig) Jag ser framemot att ligga med dig på en strand i Thailand i mars.....det är du värd :)

stora jättekramar Anna

Annika = moster sa...

Kära Malin, vi tänker alla på dig och håller tummarna för att allt ska gå bra. Skönt att du har din familj och dina fina vänner. Det du har skrivit och tänkt här är så fint och säkert till stöd och hjälp för andra också.
Forskningen har verkligen gått framåt och idag är behandlingarna så mycket bättre än tidigare, försök att tänka på det.

Kram fr oss alla i Sthlm-Huddinge/ moster(klingar inte så fint, bara gammalt tycker jag)Annika

Staffan=Morbror sa...

Hej Malin,
Jag håller helt med om vad Din Moster Annika skriver!!! Vi i Falun tänker åxå på Dig o hoppas att allt ska gå bra! Tänk verkligen på det Annika skriver om att forskning o behandling har gått så mkt framåt!

Kram fr oss alla i Dalarna + Sthlm

// Staffan