fredag 11 december 2009

Långkudde?

Väntar på att röstningen ska bli klar. Erik eller Calle?

Sitter och funderar på om jag ska beställa en sådan här?


















Sover lite illa nu, området på bröstet där tumören opererades bort blir liksom hårt ansatt av graviditeten. Brösten växer och ärrvävnaden spänns ut och gör rent ut sagt förbannat ont. Det är värst på natten, frampå morgontimmarna. Ryggvärken har dessutom blivit värre. Vore skönt att ha en sån kudde att böka ner sig i. Någon som provat?

Och förutom illamåendet och tröttheten så är livet helt underbart! ;)

I morse var jag med mina elever och tittade på Luciafirandet i Domkyrkan. Det är estetprogrammets elever som anordnar och oj, vad fantastiska de var. De berörde verkligen!

Hoppas ni får en fin helg!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Köp! De är helt underbara.

Anonym sa...

Men vilken bra kudde! Själv tog jag två vanliga kuddar och stoppa en mellan benen och en i midjan. Men hade jag hittat den kudden så had ejag nog köpt den!/Marie N