torsdag 17 december 2009

Hjärtslag

Igår hörde vi hjärtat på vår 15 veckors bäbis, som simmar runt i min mage. Det är något alldeles speciellt och både Royne och jag torkade tårar ur ögonvrårna.

Idag återbesök på onkologen och som vanligt är jag övertygad om återfall när jag går dit, men lättad och har hela livet framför mig när jag lämnar stället.

Livet är fantastiskt!

Nu ska jag premiärsova med min gravidkudde... tjuvsov lite på eftermiddagen i soffan och det var ljuvligt. Kudden har jag köpt på Barnens hus i Birsta, en trappa upp.

3 kommentarer:

HAGENS VITA VARDAG sa...

Ja de där bedrövliga återbesöken-vidriga...men som du säger lika skönt när man går därifrån med ett positivt besked i bagaget!
Myyys med lilla bebben, tänk vad härligt, förstår att ni är helt överväldigade =)!
Ha en superduperhelg
Kram Anna

petralin sa...

Åh, grattis Malin jag hade helt missat i all min egen skit... Men vad glad jag blir när jag läser om din nya bebis! Har haft flera besök i dagarna av höstbebisar och myst allt jag kunnat med dem - underbart!

Malin sa...

Anna, överväldigade är ordet :)

Petra, tack för din glädje och jag önskar dig så allt gott!

KRAMAR