lördag 26 september 2009

Äntligen Icakuriren

Fick låna ett ex och döm om min förvåning när det visade sig att första dubbeluppslaget är ett snoppogeuppslag med bara "Malininnehåll". Roligt. Lägger in det här men inte så att det blir läsbart, ni får skaffa tidningen själva om ni vill läsa. Tror jag får på moppo annars... Förresten finns det andra intressanta artiklar i tidningen, t.ex. om resor, hem och trädgård.(Det står faktiskt också att öl är benskörhetsförebyggande...:)

Andra uppslaget innehåller en presentation av tre andra snoppogebloggar; agnla.blogspot.com, evamargareta.blogspot.com och slutligen pernillapersson79.com.
Tillsammans med information och fakta kring snoppoga.




















Första oktober startar Rosa Bandet - och nu 2009 sjunde året i rad. Jag är glad att pengar samlas till forskningen. Tycker bara att all sorts cancer borde få sin beskärda del av forskning. Alla vill vi överleva det stora helvetet som vilken cancer som helst medför och innebär!

5 kommentarer:

lidos till capri sa...

Härligt. Hastar genastför att köpa tidningen.
Kram på dig.

A-K sa...

Ica Kuriren var verkligen ingen lätt tidning att hitta! Men som tur är har skolans bibliotek ett brett utbud. Så nu har jag läst artikeln om dig, kloka Malin!

Kram och hopp om en dejt snart!

Anonym sa...

Hej Malin,
Tack för att du ville vara med, det blev ett superfint reportage- och det där med ölen måste man ju lita på när det står i Icakuriren, eller hu?
Med hopp om en fin helg,
Hälsningar,
Åsa Lundegård
Chefredaktör Icakuriren

Jenny sa...

Jag hittade din blogg genom Icakuriren. Den är verkligen jättebra! Kämpa på! Kramar

Malin sa...

Hej Åsa, tack för din hälsning. Ölinformationen måste ju helt klart ha lockat fler läsare till er ;)

Jenny, du värmer mitt hjärta - tack! Och förresten, välkommen hit!

Kramar