torsdag 28 maj 2009

I morgon!

Sista behandlingen, äntligen!
Ett år av Herceptin över.
Ett år och åtta månader av operationer, cytostatika, strålningar och Herceptin över rättare sagt.

Tänk att man lär sig leva med det mesta.

Nu lär jag mig att leva med allt jag lärt mig.
Allt jag levt med.
Det jag tyngts av.
Allt jag berikats med.
Det är mycket att lära sig.
Samtidigt som jag lär mig ännu mer.
Fast inte i samma mängd eller i samma fart förstås.
Jag fortsätter dock svampa (suga i mig allt jag kan ;)

Kolla in det fina ärret - kortet är taget två veckor efter borttagning av porten.
Lite blåningar men de är snart borta.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Vad fint ärret är! Verkligen. Se till att tejpa över det i sommar så att det håller sig fint.

Tänker på dig i morgon.

Malin sa...

Tack Johanna - och ja, ska tejpa för fullt. Dumt att sabba ett så fint ärr!