lördag 11 april 2009

Underbara sol!

Hörde att det är grått hemma.

Så synd.

Här (i Sala) fullkomligen kastar sig solen ner från himlen, kan liksom tydligt känna strålarna som värmer armar och ben. Antar att ni fattar att jag varit tvungen att klä av mig. Bararmad och barbent... ljuvligt efter att ha lämnat Härna iförd vinterjacka...

Njuter gör jag och snön hemma känns som ett minne blott. Ett minne som i morgon blir fullt verkligt igen. Men snart är snön borta där med.

I fjol fick jag min sista cytostatikabehandling i slutet av april, så våren och början av sommaren blev den tid då jag återhämtade mig... från den orkeslösa, "hoho var tog alla muskler vägen" så blev jag allt starkare. Så jag antar att denna tid betyder extra mycket för mig. Ett avslut på helvetet och en början på resten av livet.

Så jag tror faktiskt att jag njuter extra mycket bara därför.

Glad påsk på er!

Andra minnen av värme - fler bilder från Thailandsresan. Trötta barn, sol, bad och glädje. Det är lycka!

Elin sover mot bonuspappan Roynes axel och Max är också trött!



















Mor och dotter!





2 kommentarer:

Anonym sa...

ni har likadana bikinis? =)

/T

Lallis - liv och leverne sa...

Vilka fina bilder:)
Ha en riktigt skön kväll.
Kram Lallis