fredag 17 april 2009

Hoongle

Med tanke på att jag alltid är så sen så känner ni nog redan till detta... Men om det finns någon som är lika sen som jag...

Hoongle är nu min sökarsida istället för Google. För varje klick doneras 2o grains (1 grain = 64.79891 milligrams) ris till UN World Food Program.

"Hoongle is an Internet search engine that adds a social purpose to searching. For every search you do, we donate 20 grains to rice through the UN World Food Program to help end hunger. Our mission is to make the world a better place one search at a time."

Kan inte tänka mig att det är något konstigt med detta. Kan jag hjälpa lite med några klick så självklart gör jag det. Adressen är http://www3.hoongle.org/. Gör den till er startsida/söksida och sök så mycket ni bara kan!

Annars så känns det lite bättre idag.
Vore väl konstigt annars med tanke på era fina och peppande kommentarer!
Tack och ha en fin helg!

Inga kommentarer: