fredag 20 februari 2009

Så otroligt dumt...

Ibland undrar jag om cellgifterna faktiskt ställt till en väldig oreda inne i skallen min. Att gifterna inte bara orsakar ögonfransavfall, värk och pissiga naglar…

Igår kunde inte jag sova för att jag var hungrig. Det var mörkt i hela lägenheten när jag smög upp, tände en liten lampa i köket, kokade mitt favoritté Chamraj och bredde mig ett par smörgåsar med messmör. Släckte lampan, väntade på att ögonen skulle vänja sig vid mörkret och tog med mig mitt fika in i vardagsrummet. Med rumpan nerslagen i soffan tog jag några bett på ena smörgåsen, klickade fram någon serie på datorn jag kunde se och tryckte in hörlurarna.

Blev mätt.
Halvsomnade till serien och när jag vaknade till satte jag mig upp och tog ur de små plopparna ur öronen… det kliade lite och när jag stoppade in fingret stötte jag på världens skorviga klump. Dog nästan av äckel men karvade vidare… Fick bort klumpen… och kollade sedan in hörlurarna… på dem var det också nåt skorvigt och klumpigt… tände lampan och såg vad det var…

Messmör såklart!

Så nu har jag haft messmör i öronen.

Det är det inte alla som har…

6 kommentarer:

Isabelle sa...

Hahahahaha....
Knäck i lurarna har jag hört talas om. Och vitlök mot öroninflammation.
Men messmör... den var ny :-)

Trevlig helg!

Kamilla sa...

Hej,,
det här var det första som fick mig att skratta idag!
Har nu även hittat din blogg och den kommer jag fortsätta att besöka!
Kram Kamilla

www.metrobloggen.se/sanbo sa...

HAHAHAHA! ROLIGT!

Anonym sa...

Hahahahahahahahahahahahaha! Underbart!
Var tvungen att visa sambon, han tycker du ska ge ut bloggen i bokform o det är nog ingen dum idé...
Hm du kanske kommit på en ny behandling för dålig hörsel, tinitus eller något annat avancerat =)
Ha en bra lördagkväll!
Kram monne

Lallis - liv och leverne sa...

Såja. Nu vet du hur det känns så att du kan undvika det flera gånger;)
Haha. Du är för go.
kram Lallis

Malin sa...

=)
=)
=)
=)
=)

KRAMAR!