måndag 23 februari 2009

Rumpan

Har definitivt lämnat dagis med de blå fotskydden på. Nästan slagit ihjäl mig ute i snöhalkan och självklart fått skämmas för mina "skor..."

Jo, sedan kan man ju göra bort sig genom att gå på toa och sedan dra med sig en halv toarulle, vars papper har fastnat bak i linningen på brallorna...

Eller så kan man ju fastna med klänningen där bak. Gå runt i korridorerna på Mittuniversitetet/gymnasiet och se glad ut...

När jag upptäckte det var jag ute i kylan på väg mot bilen. Det drog kallt om rumpan... men jag var superglad över att jag hade heltäckande leggings!

7 kommentarer:

Anonym sa...

:D

Nu fick du mig att skratta trots att jag har en jävla pissdag. Tack!

Anonym sa...

Underbart!!
Vissa människor är utrustade med denna underbara förmåga... själv gick jag ut från veterinären med blåtossorna på, märkte dom inte förrän i bilen.. det prasslade.. å vad jag skrattade..

Kram från skalle-per!

Malin sa...

Varsågod Johanna, hoppas pissdagen har vänt till en bra dag!

Skalle-Per... hrm Monne- blåtossorna har nog fått vara med om en hel del... ;)

Kramar!

Lallis - liv och leverne sa...

Haha. Ja de blåa skoskydden..de har hängt med ett tag innan man märkt varför det var så himla halt;)Kram Lallis

www.metrobloggen.se/sanbo sa...

hahaha..!!

HAGENS VITA VARDAG sa...

Ha ha...ja dom där blå har man ju fått med sig några gånger men du är ju bara för härlig! Så urkorkade grejer, tur man kan bjuda på sig själv eller vad säger du!?
Ha..
Ha en bra dag och sköt om dig
Kram Anna

A-K sa...

Hihi. Ja, de blå tossorna har jag oxå gått ut med både från dagis och tandläkaren.....

Nu fick jag ett gott skratt idag oxå! Tack Malin! Kram A-K