fredag 9 januari 2009

Skallebanken...

...är borta, skönt.
Let´s dance valdes bort för ett parti Scrabble med mina killar. Liten och stor.
Den store kärleken vann. Igen. (Sabla tur han har...)

Nu sitter jag med en kopp te och tänt ljus och scrappar ett kort till någon som varit omtänksam.

Tar bara en paus för att dela med mig av en hrm...intressant historia.
Känsliga människor varnas...

"Anna är trött på att laga middag varje dag, så sambon Johan och hon kommer överens om att turas om att laga mat varannan dag. Så var det Johans tur och när Anna kommer hem, finner hon honom spritt naken i köket med ett glas vatten i handen.
Johan säger: - Kvällens meny är källvatten och kärlek! Så blev det.
Dagen efter kommer Johan hem och ropar: - Vad ska vi äta?
Anna kommer fram, naken, osminkad, med risigt fett hår och en ganska uppenbar icke angenäm doft från de nedre regionerna.
Hon svarar - Ja, älskling det blir rester från igår..."

4 kommentarer:

Anonym sa...

fantastiskt rolig liten berättelse =)
/T

A-K sa...

Hihi. Tack för skrattet!
Kram A-K

Malin sa...

T och A-K, =)

www.metrobloggen.se/sanbo sa...

huva, vidrig story dy!
Jag tror jag listat ut lösningen iaf, i ert hem! men det kan vi ta per telefon! ,-) hoppas helgen varit fin!
PUSS