tisdag 27 januari 2009

Sabla skov!

Är inne i ett sabla skov då det gäller behandlingen och cytorester. Ögonfransarna rasar (uäää), fötter och händer spricker och kroppen är trött. Som grädde på moset jobbar jag för många timmar... Måste skärpa mig nu för jag känner att jag är alldeles för trött!

Fast roligt som fan är det!











Nu kopplar jag bara av i alla fall och det är skönt!

Storebror blir ännu mer gubbe ;) idag så jag passar på att önska honom GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! Kortet nedan är det jag gjorde åt honom. Tänk er att man öppnar det rakt upp med gubbens fötter...



P.S. Hyresvärden hade inte fått in några klagomål angående brakskitar... forts. följer. D.S.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jösses vilket proffs du är på kort! Inget kul att det händer saker så långt efter cytobehandlingen.. ska jag ha med mig att det kan hända.. Idag skulle jag varit o satt in min port men jag har åkt på influensan del 2 så nu har jag ny tid till måndag.. Kan inget vara enkelt..
Hoppas du får massor av positiv energi från jobbet som du kan lägga på lager.
Många host, snörvel o feberfrossa-kramar
PS eländigt att vara sjuk o inte orka göra semlorna... attans o stor besvikelse!!!

Helén sa...

Snyggt! Gratta Jocke från mig!

Malin sa...

Tack! :)

Monne, skit med influensa hoppas du blir pigg fort. Hade du bott i närheten så hade jag levererat semlor till dig!

Helén, tänker på dig typ hela tiden!

Kramar