torsdag 22 januari 2009

Djup suck...

Det löste sig... enklare än vad jag befarat.
Men utan någon logik alls. Faktiskt.

För er som fattar; jag raderade det inlägg jag skrivit den dagen den högra raden försvann. Då kom högra raden tillbaka. Den försvann igen när jag satte tillbaka texten. Då tog jag bort fet stil och kursiv text... då fungerade det igen.

Så blev jag glad i alla fall.

Så tänkte jag att jag skulle prova att sätta dit kursiv text och fet stil igen...bara för att testa. Då funkade det ändå.

Det var nu det blev ologiskt för mig.

Det är också i det här läget som jag nöjer mig med att det fungerar och definitivt inte bryr mig om varför...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ibland är det bara att acceptera.. Håller med, du är på god väg att bli en riktig hacker.. =)

Sov gott!
Kramar