onsdag 15 oktober 2008

Ny period

av mitt liv

förnya förenkla
sluta fippla
hoppas på mycket snö men vill inte frysa åh tänk påpälsad i pulkbacke med snöflingor som sakta faller... jo, jag kan lättare tänka mig en sandstrand vid varmt vatten och solen som värmer min kropp. Men alla väder är underbara väder vill en frisk Malin påstå!
Förälskad, som vanligt tack och lov i min Royne - jihooo
Sonen fyllde 9 år igår och trots alla fina paket var lyckan stor när han serverades den beställda rosa oxfilén...
I morgon fyller dottern 18 år - va, hur gammal är jag? äh, oväsentligt...
Dags att gosa med sonen innan läggdags.
Viktiga saker

2 kommentarer:

A-K sa...

Yes, du är tillbaks! Jag har saknat att läsa din blogg. Å va fin du har gjort den!
Skönt att höra att du har det bra. Jag har precis kommit hem från jobbet, tolv timmar senare...zzz... Skönt att räddaren helgen kommer snart.
KRAM!

Malin sa...

Tack, vad glad jag blir! Massa kramar till dig, A-K! :)