tisdag 8 april 2008

Sprutaren

”Snart kommer den där killen”, sa jag.
”Men fy vad jobbigt att ha främmande karlar i huset när man är ensam”, sa Katta.
”Nä det är inte så farligt, sist han var här så for han runt och sprutade i tre minuter. Sedan drog han…”, sa jag.
”Hahaha, ja det där lät ju fint”, sa Katta.
Jag tänkte efter… vadå lät fint?… fara runt och spruta… aha… jaha just det ja… hahahaha….
”Hahahahaha”, skrattade jag hysteriskt.

Egentligen borde jag skapa en ny tävling och kalla den ”Vad sprutar han?”… men det verkar lite lågt… och litegrann som om jag har för lite att göra. Vilket i och för sig är sant. Jag har lite att göra och för det mesta orkar jag inget göra men nu känner jag mig piggare och det är därför jag plågar er med att skriva inlägg… har flera färdigskrivna men väntar till törare dagar… Ni kan ju faktiskt bli less på att jag skriver för ofta också.

Ok, nu ska jag berätta om ”Sprutaren”. (Det är inte Royne eller någon hemlig älskare hehehehahaha hahaha). Det är myrdödaren. Vi har nämligen små jobbiga myror i källaren – Elins tillhåll. Hon blir galen på myrorna när de kryper uppför hennes ben när hon sitter i soffan. Haha vad äckligt så därför har nu myrdödaren varit här för andra gången och hrm… sprutat…

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hahahaha!!!!!!!!!!! ;-)

Unknown sa...

Du är rubbad...men jag tycker om dig ändå...eller kanske just därför.
Puss på dig!