tisdag 5 augusti 2008

Strippa eller inte strippa...det är frågan...

Igår såg Royne och jag en snutt av världens knäppaste program på tv:n… Det handlade om engelska tjejer med dåliga självförtroenden. För att förbättra sitt självförtroende skulle de lära sig att strippa. Jo, visst kan det tillvägagångssättet diskuteras och förmodligen diskuteras tills tungan vrickar sig MEN det tänker jag inte göra nu. Vill bara kommentera för skrattade gjorde vi.

Strippinstruktören fiskade fram runda lappar med långa tofsar på och smällde fast dem på sina bröstvårtor… Sedan gungade hon med hela kroppen (man skulle ha mjuka knän) så att tofsarna – och brösten – snurrade som två Pariserhjul. Det var minsann en syn för gudarna det. När det var dags för tjejerna att göra samma sak var det en tjej som sa: ”Nä, det där gör jag aldrig. Mina bröst skulle slå mig medvetslös… jag tänker inte försöka för jag vill inte ha hjärnskakning…” Hahahahahohohohoh…

De avslutade kursen med att ha ett uppträdande på en krog. Där snurrade de vilt med brösten och gick därefter ut från scenen med ett bättre självförtroende…

Något att prova för någon… kanske..?

Inga kommentarer: